Засідання
МО учителів зарубіжної літератури Крукеницького ЛОО
На базі Хідновицького НВК Мостиського району проводилось засідання МО учителів зарубіжної літератури
Крукеницького ЛОО. Керівник методичного об’єднання Дорош Людмила Михайлівна ознайомила присутніх
з планом роботи. Учитель Зав’язанецької школи Вергун
Василина Богданівна показала презентацію «Наскрізні лінії у вивченні зарубіжної
літератури».
Учитель Хідновицького НВК Яцула Галина
Романівна підготувала презентацію «Завдання реалізації наскрізних ліній у
вивченні зарубіжної літератури», навела
приклади їх реалізації на конкретних творах з використанням різних видів
роботи: твір-роздум, виразне читання, есе, евристичні бесіди, інсценізація,
усне малювання, моделювання ситуації та ін.
Педагоги
відзначили, що, реалізація змістової лінії «Екологічна безпека
та сталий розвиток» націлена на формування в учнів розуміння
взаємозв’язків людини і навко-лишнього середовища в процесі вивчення творів у
рубриці «Природа і людина» та усвідомлення краси природи, її благотворного
впливу на людину. Реалізація змістової лінії «Громадянська відповідальність»
формуватиме здатність до ненасильницького розв’язання конфліктів та усвідомлення своєї ролі в суспільстві й
набуття вмінь брати участь у процесі ухвалення рішень. Наскрізна лінія «Здоров'я і безпека» сприятиме усвідомленню учнями переваг здорового способу життя та
безпечної поведінки, набуттю знань та умінь правильної поведінки в критичних та
небезпечних ситуаціях. А «Підприєм-ливість і фінансова грамотність» сприятиме
розумінню ролі ініціативності та підприємливості в суспільстві та осмисленню
неординарності як важливої риси людини для її самореалізації в житті. Керівник
методичного об’єднання Дорош Л.М. підкреслила, що використання ключових
компетентностей сприятиме усвідомленню користі та необхідності спільної
діяльності та створенню на уроці творчого процесу, в якому учитель та учні є
повноправними партнерами й учасниками культурного діалогу.
Учитель зарубіжної літератури Яцула Г. Р.
.
Немає коментарів:
Дописати коментар